Admob Posta PIN sorunları ( adres doğrulama )


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Şuan belge gönderme formu açılmıyor bu konuda 21 Ağustosta yazdığım durumda beklemedeyim...
Pin isteme ve girme alanı yok ! Sadece "Troubleshooter" açılıyor.


Merhaba,
3 kere adres doğrulama pin i istedim ama posta adresime gelmedi. Admob ana sayfada form olarak bilgilerimi gönderebileceğim bir link açıldı. Bilgileri doldurup gönder dediğimde "Formunuz gönderilirken sorunlar oluştu. Lütfen tekrar deneyin" hatasını almaktayım. Yardımcı olabilir misiniz ? Bu form haricinde adres doğrulama yapabileceğim başka bir yöntem var mı ?

Aşağıda denemelerimi yazıyor olacağım;
* Vpn ile başka ülkeden bu formu gönderme.
* Sadece bir evrak gönderme.
* Chrome, opera, explorer gibi farklı browserlardan formu gönderme.

iyi günler dilerim.
 

Ekli dosyalar

  • CaptureAdmobError.JPG
    CaptureAdmobError.JPG
    58.5 KB · Görüntüleme: 9
Son düzenleme:

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Merhaba,
Admob anasayfada "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda direk ilk konuyu açtığım belge gönderim formu açılıyordu ve hata alıyordum.
Konuyu açtığım ilk durum ekran görüntüsünü yukarıda görebilirsiniz.


Bugün anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda artık form açılmıyor. Bu hatayı gidermek için sorular soruyor. Soruları cevaplıyorum fakat hiçbir sonuca varılamıyor. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Not: anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda açılan "troubleshooter" adsense ait ben admob yayıncısıyım ?

Capture.JPG
 

Ekli dosyalar

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    87 KB · Görüntüleme: 2

Tamer Arbak

Destek Ekibi
Destek Ekibi
10 Nis 2018
108
71
28
42
Merhaba,
Admob anasayfada "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda direk ilk konuyu açtığım belge gönderim formu açılıyordu ve hata alıyordum.
Konuyu açtığım ilk durum ekran görüntüsünü yukarıda görebilirsiniz.


Bugün anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda artık form açılmıyor. Bu hatayı gidermek için sorular soruyor. Soruları cevaplıyorum fakat hiçbir sonuca varılamıyor. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Not: anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda açılan "troubleshooter" adsense ait ben admob yayıncısıyım ?

Ekli dosyayı görüntüle 1436
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ

Eren "Antares" Akkuş

Google Platin Ürün Uzmanı
Destek Ekibi
21 Nis 2020
328
205
43
Erzurum
erenakkus.com.tr
Merhabalar,
Hocamızın Yukarıda bahsettiği konuyu okumanız size yardımcı olacaktır. Google pandemiye tedbir amaçlı birçok ekibini küçülttü bu sebeple takdir edersiniz ki gecikme yaşanabilir ve posta hizmetlerinde sorunlar çıkabilir. Her haftada bir isteyiniz. Ulaşacaktır size.

Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Merhaba
Sadece yasal İkametgah belgenizi ekleyiniz ve gönderiniz. Kimliğe gerek yok.
Tamer Bey,
Konuyu başlattığımda form gönderme ekranı açılıyordu fakat form gönderilirken hata veriyordu. Sadece ikametgah yollamaya çalıştığımda da form aynı hatayı veriyordu. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.
 

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Merhabalar,
Hocamızın Yukarıda bahsettiği konuyu okumanız size yardımcı olacaktır. Google pandemiye tedbir amaçlı birçok ekibini küçülttü bu sebeple takdir edersiniz ki gecikme yaşanabilir ve posta hizmetlerinde sorunlar çıkabilir. Her haftada bir isteyiniz. Ulaşacaktır size.

Saygılarımla
Eren bey,
Şuan pin kodu isteme hakkımı doldurdum ve ilk durumda form gönderme ekranına yönlendiriliyordum. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.
 

Eren "Antares" Akkuş

Google Platin Ürün Uzmanı
Destek Ekibi
21 Nis 2020
328
205
43
Erzurum
erenakkus.com.tr
Merhabalar,
Pin kodu hakkınız bittiğinde her 4 haftada bir aktif olacaktır. Her 4 haftada bir isteyiniz. Yukarıda hocamızın verdiği makalelerde yazıyordu.

Saygılarımla
 

Tamer Arbak

Destek Ekibi
Destek Ekibi
10 Nis 2018
108
71
28
42
Tamer Bey,
Konuyu başlattığımda form gönderme ekranı açılıyordu fakat form gönderilirken hata veriyordu. Sadece ikametgah yollamaya çalıştığımda da form aynı hatayı veriyordu. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.


Kimlik kanıtı olarak kabul edilen resmi belgeler

Hesabınızın güvenliğini korumak ve hesaba özgü ayrıntıları bulmamızı kolaylaştırmak için, Google ile iletişim kurduğunuzda kimlik sağlamanız istenebilir. Bu bilgileri toplamak, verdiğiniz kişisel bilgilerin doğru olduğunu doğrulamamıza olanak tanır.
Kimliğiniz şifrelenecek ve Google'ın dahili sisteminde üst düzey korumayla saklanacak ve başkalarıyla paylaşılmayacaktır.

Kabul edilebilir kimlik biçimleri
  • Resmi kimlik kartı : Resim, alacaklı adınızı ve posta adresinizi AdSense hesabınızda göründükleri gibi göstermelidir.
  • Banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu : Hesabınızdaki posta adresi kimlik kartınızda gösterilen adresten farklıysa veya kimliğiniz posta adresiniz hakkında bilgi vermiyorsa, adresinizi bir resmini sağlayarak da doğrulayabilirsiniz. AdSense hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve posta adresinizi gösteren bir banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu.
Not :
  • Yalnızca desteklediğimiz dillerden birinde basılmış bilgileri kabul edebiliriz .
  • Resminiz okunabilir, odaklanmış ve yansıma ve parlama içermemelidir.
Yeni bir PIN istemeden önce
Ödeme adresiniz dahil hesap bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun. Gerekirse ödeme adresinizi değiştirebilirsiniz . Ek olarak, şu ipuçlarını izlemenizi öneririz:
  • Tüm ödeme adresi alanlarınızda aynı ifadeyi kullanın.
  • Adresinizin yerel postaneniz tarafından tanındığını doğrulayın.
  • Posta servis sağlayıcınız veya postaneniz ile postanızın başka bir adrese iletilmediğini doğrulayın.
Yeni bir PIN isteyin
  1. Giriş yap AdSense hesabınızda.
  2. AdSense ana sayfanızda, PIN doğrulama kartını bulun ve Doğrula'yı tıklayın . ( Kartı ortaya çıkarmak için Daha fazlasını görüntüle'yi tıklamanız gerekebilir .)
  3. PIN'i YenidenGönder'i tıklayın .
    Ödeme adresinize yeni bir PIN göndereceğiz. Önce orijinal PIN kodunuz elinize ulaşırsa, kullanmaktan çekinmeyin; yeni PIN, orijinalin kopyası olacaktır.
 

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Kimlik kanıtı olarak kabul edilen resmi belgeler

Hesabınızın güvenliğini korumak ve hesaba özgü ayrıntıları bulmamızı kolaylaştırmak için, Google ile iletişim kurduğunuzda kimlik sağlamanız istenebilir. Bu bilgileri toplamak, verdiğiniz kişisel bilgilerin doğru olduğunu doğrulamamıza olanak tanır.
Kimliğiniz şifrelenecek ve Google'ın dahili sisteminde üst düzey korumayla saklanacak ve başkalarıyla paylaşılmayacaktır.

Kabul edilebilir kimlik biçimleri
  • Resmi kimlik kartı : Resim, alacaklı adınızı ve posta adresinizi AdSense hesabınızda göründükleri gibi göstermelidir.
  • Banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu : Hesabınızdaki posta adresi kimlik kartınızda gösterilen adresten farklıysa veya kimliğiniz posta adresiniz hakkında bilgi vermiyorsa, adresinizi bir resmini sağlayarak da doğrulayabilirsiniz. AdSense hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve posta adresinizi gösteren bir banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu.
Not :
  • Yalnızca desteklediğimiz dillerden birinde basılmış bilgileri kabul edebiliriz .
  • Resminiz okunabilir, odaklanmış ve yansıma ve parlama içermemelidir.
Yeni bir PIN istemeden önce
Ödeme adresiniz dahil hesap bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun. Gerekirse ödeme adresinizi değiştirebilirsiniz . Ek olarak, şu ipuçlarını izlemenizi öneririz:
  • Tüm ödeme adresi alanlarınızda aynı ifadeyi kullanın.
  • Adresinizin yerel postaneniz tarafından tanındığını doğrulayın.
  • Posta servis sağlayıcınız veya postaneniz ile postanızın başka bir adrese iletilmediğini doğrulayın.
Yeni bir PIN isteyin
  1. Giriş yap AdSense hesabınızda.
  2. AdSense ana sayfanızda, PIN doğrulama kartını bulun ve Doğrula'yı tıklayın . ( Kartı ortaya çıkarmak için Daha fazlasını görüntüle'yi tıklamanız gerekebilir .)
  3. PIN'i YenidenGönder'i tıklayın .
    Ödeme adresinize yeni bir PIN göndereceğiz. Önce orijinal PIN kodunuz elinize ulaşırsa, kullanmaktan çekinmeyin; yeni PIN, orijinalin kopyası olacaktır.
Slm,
Admob ana sayfada yeni pin isteme şuan yok. "destek ekibiyle iletişime geçin" butonu var admob ana ekranda. Tıkladığımda sorular soran sorun çözücüye yönlendiriyor. İkametgahımı gönderebileceğim form a yönlendirmiyor. Bu durumda beklemekten başka çözüm yolu yok mu?
 

Ekli dosyalar

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    87 KB · Görüntüleme: 0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...