100 tıklama 2 lira


Atacbala

Destek Ekibi
Destek Ekibi
16 Eyl 2019
510
307
63
Youtubeda Bir eğitim kanalinda üniversite sinaviyla alakali dersler anlatiyorum.Adwords reklam tekliflerine baktigimda tıklama başına 0.68-3 t arasinda gozuken kazanclar olmasina ragmen bugun 100 tiklamaya 2 t kazandırdı.ve çok alakasiz reklamlar cikiyor bu neden kaynaklanıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Moderatör
10 Nis 2018
2,350
1,424
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
Youtubeda Bir eğitim kanalinda üniversite sinaviyla alakali dersler anlatiyorum.Adwords reklam tekliflerine baktigimda tıklama başına 0.68-3 t arasinda gozuken kazanclar olmasina ragmen bugun 100 tiklamaya 2 t kazandırdı.ve çok alakasiz reklamlar cikiyor bu neden kaynaklanıyor

Merhaba @Atacba ,

Bildiğiniz gibi Reklam ağı olarak sadece AdWords reklamları değil, yüzlerce anlaşmalı reklam ağlarından gelen reklam sunumları yapılıyor. Bu durumu Raporlarınızdan takip ederek, engelleme kontrolleri sekmesini kullanıp, filtre ettiğiniz ve gereksiz gördüğünüz, TBM nizi etkileyen ve düşük gelir sağlatan, metriklerin bölünmesine neden olan gereksiz reklam ağlarını kaldırabilirsiniz. Bu işlemi titizlikle yapmalısınız ki, sadece kaliteli reklamverenler kalsın ve tbm değeriniz yükselsin. Mesela bir facebook reklamı, bir horlama sorunu ile ilgili reklam, bir arkadaş partner reklamı ne biliyim bir çok değersiz reklam, gösterim oldukça kazanç faktörünüzü etkiler.

Kolaylıklar dilerim.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Atacbala

Atacbala

Destek Ekibi
Destek Ekibi
16 Eyl 2019
510
307
63
Merhaba @Atacba ,

Bildiğiniz gibi Reklam ağı olarak sadece AdWords reklamları değil, yüzlerce anlaşmalı reklam ağlarından gelen reklam sunumları yapılıyor. Bu durumu Raporlarınızdan takip ederek, engelleme kontrolleri sekmesini kullanıp, filtre ettiğiniz ve gereksiz gördüğünüz, TBM nizi etkileyen ve düşük gelir sağlatan, metriklerin bölünmesine neden olan gereksiz reklam ağlarını kaldırabilirsiniz. Bu işlemi titizlikle yapmalısınız ki, sadece kaliteli reklamverenler kalsın ve tbm değeriniz yükselsin. Mesela bir faceb**k reklamı, bir horlama sorunu ile ilgili reklam, bir arkadaş partner reklamı ne biliyim bir çok değersiz reklam, gösterim oldukça kazanç faktörünüzü etkiler.

Kolaylıklar dilerim.


ENGELLEME YAPMAK İÇİN HANGİ ADİMLARİ UYGULAMAM GEREKİYOR YARDİMCİ OLUR MUSUNUZ
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Moderatör
10 Nis 2018
2,350
1,424
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
ENGELLEME YAPMAK İÇİN HANGİ ADİMLARİ UYGULAMAM GEREKİYOR YARDİMCİ OLUR MUSUNUZ
Merhaba tekrar,

Adsense raporlar sekmesinden, Tüm raporlara dokunun ve reklam ağlarını seçin. Raporlama ölçütü olarak ta reklam ağlarını seçin. Gösterim sayısı ve Gösterim BGBM si yüksek olan siteler harici, 0.00-0.20 arası Gösterim BGBM si olan reklam ağlarını sağ click ile seçin kopyalayın ve İkinci sekmede açtığınız Adsense hesabınızın Engelleme kontrolleri sekmesine dokunun. İlgili ekrandan tüm siteleri seçin, üst seçeneklerden yine reklam ağları nı seçin, 'Arama ağı için reklam ağları' alanına sağ click ile seçerek kopyaladığınız reklam ağını yapıştırın ve 'Ara' diyin. Engelle seçeneğini kullanarak engelleyebilirsiniz. Ancak bu durum gelir arttırmak yerine, gelir kaybettireceğini de unutmayın.

Varsayılan olarak, sertifikalı Google reklam ağlarından gelen reklamların sayfalarınızda gösterimine izin verilir. Reklam ağları sekmesinde, mevcut reklam ağlarından veya gelecekteki tüm reklam ağlarından gelen reklamları engellemek için tercihlerinizi ayarlayabilirsiniz.

Ağlar engellendiğinde, envanterinizi satın alamazlar. Ancak, envanteriniz hedefleme araçlarında yine görüntülenebilir. Bir alıcı engellenmiş bir ağdan envanterinize reklam hedeflemeyi denerse bu reklamlar yayınlanmaz.
Reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
  1. AdSense hesabınızda oturum açın.
  2. Engelleme kontrolleri'ni tıklayın.
  3. Ürününüzü tıklayın. Örneğin, ürün İçerik için AdSense ise İçerik'i tıklayın.
  4. Sayfanın üst kısmındaki yatay çubukta Reklam ağları sekmesini tıklayın.
  5. Yeni Google sertifikalı reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
    • Gelecekteki Google sertifikalı reklam ağlarından gelen reklamlara otomatik olarak izin vermek veya bu reklamları otomatik olarak engellemek için sayfanın üst kısmındaki ilgili kutuyu işaretleyin. Buna yalnızca gelecekte Google sertifikalı olabilecek reklam ağları dahildir, zaten sertifikalı olan reklam ağları dahil değildir.
  6. Google sertifikalı mevcut reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
    • Tek tek reklam ağları için: Bir reklam ağına izin vermek veya ağı engellemek için adının yanındaki kutuyu tıklayın. Belirli bir reklam ağını bulmak için üst köşedeki arama kutusunu kullanabilirsiniz. Listeye göz atmak için, en alttaki gezinme denetimlerini kullanın.
    • Tüm mevcut reklam ağları için: Listenin alt kısmında, gezinme denetimlerinin yanında, tüm mevcut reklam ağlarında işlem yapmak için "Tümüne izin ver" veya "Tümünü engelle"yi tıklayın.
Değişiklikler yaklaşık bir saat içinde geçerli olur.

Google sertifikalı bir reklam ağını engellemeden önce, şunları dikkate almanız gerekir:

Reklam açık artırmaları
Reklam açık artırma süreci ve gelir paylaşımı, hem Google Ads programında hem de Google sertifikalı reklam ağlarında aynıdır. Reklamlar ister Google Ads'ten isterse bir reklam ağından gelsin, sistemimiz her zaman en yüksek ödemeyi yapan reklamları gösterir. Bir reklam ağını engellerseniz, geliriniz bundan olumsuz etkilenebilir. Çünkü, engellenen ağ, sitenizdeki açık artırmada rekabet etmeyeceği için reklam alanınızın elde edebileceği kazançlar kaçırılmış olur.

Bin gösterim başına gelir (BGBG)
BGBG, aldığınız her 1000 gösterimden elde edeceğiniz tahmini kazançları temsil eder. Reklam ağlarını BGBG'yi temel alarak engellemenizi önermiyoruz. Aşağıdaki örneği inceleyelim:

Reklam ağıGösterim sayısıBGBG
A Ağı10.0001 dolar
B Ağı143 dolar
C Ağı10000,50 dolar
B Ağı en yüksek BGBG'ye sahiptir ve diğer ağlardan daha iyi performans gösterdiği anlaşılmaktadır. Ancak, bu metrik yalnızca 14 gösterime dayanmaktadır ve sonraki 1000 veya 10.000 gösterim için aynı geliri bekleyemezsiniz. Gösterimlerin değeri büyük ölçüde değişiklik gösterir. Bu nedenle, az sayıda gösterime ilişkin BGBG yanıltıcı olabilir.

C Ağı en düşük BGBG'ye sahiptir. Ancak, BGBG'si düşük olduğu için C Ağını engellemek, gelirinizi olumsuz yönde etkileyebilir. Değeri daha az olan gösterimlerin açık artırmalarını kazandığı için, C Ağının BGBG'si daha düşüktür. Sistemimiz açık artırmadaki her bir gösterimin değerini her zaman en üst düzeye çıkarmaya çalışır. C Ağını engellerseniz, daha az kazandıran teklife sahip başka bir ağ, açık artırmayı kazanabilir.

Kolaylıklar diliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacbala

Atacbala

Destek Ekibi
Destek Ekibi
16 Eyl 2019
510
307
63
Merhaba tekrar,

Adsense raporlar sekmesinden, Tüm raporlara dokunun ve reklam ağlarını seçin. Raporlama ölçütü olarak ta reklam ağlarını seçin. Gösterim sayısı ve Gösterim BGBM si yüksek olan siteler harici, 0.00-0.20 arası Gösterim BGBM si olan reklam ağlarını sağ click ile seçin kopyalayın ve İkinci sekmede açtığınız Adsense hesabınızın Engelleme kontrolleri sekmesine dokunun. İlgili ekrandan tüm siteleri seçin, üst seçeneklerden yine reklam ağları nı seçin, 'Arama ağı için reklam ağları' alanına sağ click ile seçerek kopyaladığınız reklam ağını yapıştırın ve 'Ara' diyin. Engelle seçeneğini kullanarak engelleyebilirsiniz. Ancak bu durum gelir arttırmak yerine, gelir kaybettireceğini de unutmayın.

Varsayılan olarak, sertifikalı Google reklam ağlarından gelen reklamların sayfalarınızda gösterimine izin verilir. Reklam ağları sekmesinde, mevcut reklam ağlarından veya gelecekteki tüm reklam ağlarından gelen reklamları engellemek için tercihlerinizi ayarlayabilirsiniz.

Ağlar engellendiğinde, envanterinizi satın alamazlar. Ancak, envanteriniz hedefleme araçlarında yine görüntülenebilir. Bir alıcı engellenmiş bir ağdan envanterinize reklam hedeflemeyi denerse bu reklamlar yayınlanmaz.
Reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
  1. AdSense hesabınızda oturum açın.
  2. Engelleme kontrolleri'ni tıklayın.
  3. Ürününüzü tıklayın. Örneğin, ürün İçerik için AdSense ise İçerik'i tıklayın.
  4. Sayfanın üst kısmındaki yatay çubukta Reklam ağları sekmesini tıklayın.
  5. Yeni Google sertifikalı reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
    • Gelecekteki Google sertifikalı reklam ağlarından gelen reklamlara otomatik olarak izin vermek veya bu reklamları otomatik olarak engellemek için sayfanın üst kısmındaki ilgili kutuyu işaretleyin. Buna yalnızca gelecekte Google sertifikalı olabilecek reklam ağları dahildir, zaten sertifikalı olan reklam ağları dahil değildir.
  6. Google sertifikalı mevcut reklam ağlarına izin vermek veya bu ağları engellemek için:
    • Tek tek reklam ağları için: Bir reklam ağına izin vermek veya ağı engellemek için adının yanındaki kutuyu tıklayın. Belirli bir reklam ağını bulmak için üst köşedeki arama kutusunu kullanabilirsiniz. Listeye göz atmak için, en alttaki gezinme denetimlerini kullanın.
    • Tüm mevcut reklam ağları için: Listenin alt kısmında, gezinme denetimlerinin yanında, tüm mevcut reklam ağlarında işlem yapmak için "Tümüne izin ver" veya "Tümünü engelle"yi tıklayın.
Değişiklikler yaklaşık bir saat içinde geçerli olur.

Google sertifikalı bir reklam ağını engellemeden önce, şunları dikkate almanız gerekir:

Reklam açık artırmaları
Reklam açık artırma süreci ve gelir paylaşımı, hem Google Ads programında hem de Google sertifikalı reklam ağlarında aynıdır. Reklamlar ister Google Ads'ten isterse bir reklam ağından gelsin, sistemimiz her zaman en yüksek ödemeyi yapan reklamları gösterir. Bir reklam ağını engellerseniz, geliriniz bundan olumsuz etkilenebilir. Çünkü, engellenen ağ, sitenizdeki açık artırmada rekabet etmeyeceği için reklam alanınızın elde edebileceği kazançlar kaçırılmış olur.

Bin gösterim başına gelir (BGBG)
BGBG, aldığınız her 1000 gösterimden elde edeceğiniz tahmini kazançları temsil eder. Reklam ağlarını BGBG'yi temel alarak engellemenizi önermiyoruz. Aşağıdaki örneği inceleyelim:

Reklam ağıGösterim sayısıBGBG
A Ağı10.0001 dolar
B Ağı143 dolar
C Ağı10000,50 dolar
B Ağı en yüksek BGBG'ye sahiptir ve diğer ağlardan daha iyi performans gösterdiği anlaşılmaktadır. Ancak, bu metrik yalnızca 14 gösterime dayanmaktadır ve sonraki 1000 veya 10.000 gösterim için aynı geliri bekleyemezsiniz. Gösterimlerin değeri büyük ölçüde değişiklik gösterir. Bu nedenle, az sayıda gösterime ilişkin BGBG yanıltıcı olabilir.

C Ağı en düşük BGBG'ye sahiptir. Ancak, BGBG'si düşük olduğu için C Ağını engellemek, gelirinizi olumsuz yönde etkileyebilir. Değeri daha az olan gösterimlerin açık artırmalarını kazandığı için, C Ağının BGBG'si daha düşüktür. Sistemimiz açık artırmadaki her bir gösterimin değerini her zaman en üst düzeye çıkarmaya çalışır. C Ağını engellerseniz, daha az kazandıran teklife sahip başka bir ağ, açık artırmayı kazanabilir.

Kolaylıklar diliyorum.
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ