Neler yeni

AdSense Türkiye Destek Forumu

Aramıza hoş geldiniz. Bize katılarak AdSense hakkında destek isteyebilir ve destek isteyen öbür kullanıcılara yardımcı olabilirsiniz. Unutmayınız, Google tatlı bi' serüven!

Soru Sorun

Tüm soru ve sorunlarınız için bir konu açın!

Adsense Rehberi

Genel Adsense sorunları ve kullanımı için oluşturduğumuz içerik tablosuna ulaşın.

Reklam Yerleşimi & Optimizasyon

Reklam yerleşimi ve optimizasyonu için bizden ücretli destek alın!

Admob Posta PIN sorunları ( adres doğrulama )

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Şuan belge gönderme formu açılmıyor bu konuda 21 Ağustosta yazdığım durumda beklemedeyim...
Pin isteme ve girme alanı yok ! Sadece "Troubleshooter" açılıyor.


Merhaba,
3 kere adres doğrulama pin i istedim ama posta adresime gelmedi. Admob ana sayfada form olarak bilgilerimi gönderebileceğim bir link açıldı. Bilgileri doldurup gönder dediğimde "Formunuz gönderilirken sorunlar oluştu. Lütfen tekrar deneyin" hatasını almaktayım. Yardımcı olabilir misiniz ? Bu form haricinde adres doğrulama yapabileceğim başka bir yöntem var mı ?

Aşağıda denemelerimi yazıyor olacağım;
* Vpn ile başka ülkeden bu formu gönderme.
* Sadece bir evrak gönderme.
* Chrome, opera, explorer gibi farklı browserlardan formu gönderme.

iyi günler dilerim.
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Merhaba,
Admob anasayfada "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda direk ilk konuyu açtığım belge gönderim formu açılıyordu ve hata alıyordum.
Konuyu açtığım ilk durum ekran görüntüsünü yukarıda görebilirsiniz.


Bugün anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda artık form açılmıyor. Bu hatayı gidermek için sorular soruyor. Soruları cevaplıyorum fakat hiçbir sonuca varılamıyor. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Not: anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda açılan "troubleshooter" adsense ait ben admob yayıncısıyım ?

Capture.JPG
 

Ekli dosyalar

Tamer

Emekli Google Ürün Uzmanı
Destek Ekibi
Katılım
10 Nis 2018
Mesajlar
58
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Yaş
39
Merhaba
Sadece yasal İkametgah belgenizi ekleyiniz ve gönderiniz. Kimliğe gerek yok.
 

Tamer

Emekli Google Ürün Uzmanı
Destek Ekibi
Katılım
10 Nis 2018
Mesajlar
58
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Yaş
39
Merhaba,
Admob anasayfada "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda direk ilk konuyu açtığım belge gönderim formu açılıyordu ve hata alıyordum.
Konuyu açtığım ilk durum ekran görüntüsünü yukarıda görebilirsiniz.


Bugün anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda artık form açılmıyor. Bu hatayı gidermek için sorular soruyor. Soruları cevaplıyorum fakat hiçbir sonuca varılamıyor. Ekran görüntüsünü ekliyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Not: anasayfadaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda açılan "troubleshooter" adsense ait ben admob yayıncısıyım ?

Ekli dosyayı görüntüle 1436
 

erenakkus

Google Bronze Product Expert
Destek Ekibi
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
123
Tepkime puanı
37
Puanları
28
Konum
Erzurum
Web sitesi
www.siberguvenlik.site
Merhabalar,
Hocamızın Yukarıda bahsettiği konuyu okumanız size yardımcı olacaktır. Google pandemiye tedbir amaçlı birçok ekibini küçülttü bu sebeple takdir edersiniz ki gecikme yaşanabilir ve posta hizmetlerinde sorunlar çıkabilir. Her haftada bir isteyiniz. Ulaşacaktır size.

Saygılarımla
 

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Merhaba
Sadece yasal İkametgah belgenizi ekleyiniz ve gönderiniz. Kimliğe gerek yok.
Tamer Bey,
Konuyu başlattığımda form gönderme ekranı açılıyordu fakat form gönderilirken hata veriyordu. Sadece ikametgah yollamaya çalıştığımda da form aynı hatayı veriyordu. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.
 

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Merhabalar,
Hocamızın Yukarıda bahsettiği konuyu okumanız size yardımcı olacaktır. Google pandemiye tedbir amaçlı birçok ekibini küçülttü bu sebeple takdir edersiniz ki gecikme yaşanabilir ve posta hizmetlerinde sorunlar çıkabilir. Her haftada bir isteyiniz. Ulaşacaktır size.

Saygılarımla
Eren bey,
Şuan pin kodu isteme hakkımı doldurdum ve ilk durumda form gönderme ekranına yönlendiriliyordum. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.
 

erenakkus

Google Bronze Product Expert
Destek Ekibi
Katılım
21 Nis 2020
Mesajlar
123
Tepkime puanı
37
Puanları
28
Konum
Erzurum
Web sitesi
www.siberguvenlik.site
Merhabalar,
Pin kodu hakkınız bittiğinde her 4 haftada bir aktif olacaktır. Her 4 haftada bir isteyiniz. Yukarıda hocamızın verdiği makalelerde yazıyordu.

Saygılarımla
 

Tamer

Emekli Google Ürün Uzmanı
Destek Ekibi
Katılım
10 Nis 2018
Mesajlar
58
Tepkime puanı
32
Puanları
18
Yaş
39
Tamer Bey,
Konuyu başlattığımda form gönderme ekranı açılıyordu fakat form gönderilirken hata veriyordu. Sadece ikametgah yollamaya çalıştığımda da form aynı hatayı veriyordu. Şuan form gönderme ekranı da açılmıyor. Bunu da bu konuda ikinci yazımda yazmıştım. İlk 2 yazımı okuyup tekrar çözüm Önerinizi yazabilir misiniz.

Kimlik kanıtı olarak kabul edilen resmi belgeler

Hesabınızın güvenliğini korumak ve hesaba özgü ayrıntıları bulmamızı kolaylaştırmak için, Google ile iletişim kurduğunuzda kimlik sağlamanız istenebilir. Bu bilgileri toplamak, verdiğiniz kişisel bilgilerin doğru olduğunu doğrulamamıza olanak tanır.
Kimliğiniz şifrelenecek ve Google'ın dahili sisteminde üst düzey korumayla saklanacak ve başkalarıyla paylaşılmayacaktır.

Kabul edilebilir kimlik biçimleri
  • Resmi kimlik kartı : Resim, alacaklı adınızı ve posta adresinizi AdSense hesabınızda göründükleri gibi göstermelidir.
  • Banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu : Hesabınızdaki posta adresi kimlik kartınızda gösterilen adresten farklıysa veya kimliğiniz posta adresiniz hakkında bilgi vermiyorsa, adresinizi bir resmini sağlayarak da doğrulayabilirsiniz. AdSense hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve posta adresinizi gösteren bir banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu.
Not :
  • Yalnızca desteklediğimiz dillerden birinde basılmış bilgileri kabul edebiliriz .
  • Resminiz okunabilir, odaklanmış ve yansıma ve parlama içermemelidir.
Yeni bir PIN istemeden önce
Ödeme adresiniz dahil hesap bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun. Gerekirse ödeme adresinizi değiştirebilirsiniz . Ek olarak, şu ipuçlarını izlemenizi öneririz:
  • Tüm ödeme adresi alanlarınızda aynı ifadeyi kullanın.
  • Adresinizin yerel postaneniz tarafından tanındığını doğrulayın.
  • Posta servis sağlayıcınız veya postaneniz ile postanızın başka bir adrese iletilmediğini doğrulayın.
Yeni bir PIN isteyin
  1. Giriş yap AdSense hesabınızda.
  2. AdSense ana sayfanızda, PIN doğrulama kartını bulun ve Doğrula'yı tıklayın . ( Kartı ortaya çıkarmak için Daha fazlasını görüntüle'yi tıklamanız gerekebilir .)
  3. PIN'i YenidenGönder'i tıklayın .
    Ödeme adresinize yeni bir PIN göndereceğiz. Önce orijinal PIN kodunuz elinize ulaşırsa, kullanmaktan çekinmeyin; yeni PIN, orijinalin kopyası olacaktır.
 

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Kimlik kanıtı olarak kabul edilen resmi belgeler

Hesabınızın güvenliğini korumak ve hesaba özgü ayrıntıları bulmamızı kolaylaştırmak için, Google ile iletişim kurduğunuzda kimlik sağlamanız istenebilir. Bu bilgileri toplamak, verdiğiniz kişisel bilgilerin doğru olduğunu doğrulamamıza olanak tanır.
Kimliğiniz şifrelenecek ve Google'ın dahili sisteminde üst düzey korumayla saklanacak ve başkalarıyla paylaşılmayacaktır.

Kabul edilebilir kimlik biçimleri
  • Resmi kimlik kartı : Resim, alacaklı adınızı ve posta adresinizi AdSense hesabınızda göründükleri gibi göstermelidir.
  • Banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu : Hesabınızdaki posta adresi kimlik kartınızda gösterilen adresten farklıysa veya kimliğiniz posta adresiniz hakkında bilgi vermiyorsa, adresinizi bir resmini sağlayarak da doğrulayabilirsiniz. AdSense hesabınızda göründüğü şekliyle alacaklı adınızı ve posta adresinizi gösteren bir banka ekstresi, telefon faturası veya kira makbuzu.
Not :
  • Yalnızca desteklediğimiz dillerden birinde basılmış bilgileri kabul edebiliriz .
  • Resminiz okunabilir, odaklanmış ve yansıma ve parlama içermemelidir.
Yeni bir PIN istemeden önce
Ödeme adresiniz dahil hesap bilgilerinizin doğru olduğundan emin olun. Gerekirse ödeme adresinizi değiştirebilirsiniz . Ek olarak, şu ipuçlarını izlemenizi öneririz:
  • Tüm ödeme adresi alanlarınızda aynı ifadeyi kullanın.
  • Adresinizin yerel postaneniz tarafından tanındığını doğrulayın.
  • Posta servis sağlayıcınız veya postaneniz ile postanızın başka bir adrese iletilmediğini doğrulayın.
Yeni bir PIN isteyin
  1. Giriş yap AdSense hesabınızda.
  2. AdSense ana sayfanızda, PIN doğrulama kartını bulun ve Doğrula'yı tıklayın . ( Kartı ortaya çıkarmak için Daha fazlasını görüntüle'yi tıklamanız gerekebilir .)
  3. PIN'i YenidenGönder'i tıklayın .
    Ödeme adresinize yeni bir PIN göndereceğiz. Önce orijinal PIN kodunuz elinize ulaşırsa, kullanmaktan çekinmeyin; yeni PIN, orijinalin kopyası olacaktır.
Slm,
Admob ana sayfada yeni pin isteme şuan yok. "destek ekibiyle iletişime geçin" butonu var admob ana ekranda. Tıkladığımda sorular soran sorun çözücüye yönlendiriyor. İkametgahımı gönderebileceğim form a yönlendirmiyor. Bu durumda beklemekten başka çözüm yolu yok mu?
 

Ekli dosyalar

i5ko

Üye
Üye
Katılım
17 Ağu 2020
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Konum
İzmir
Tekrardan Merhaba,
21 Ağustostan tarihinden beri Admob ana ekranda "destek ekibiyle iletişime geçin" butonu var. Tıkladığımda sorular soran sorun çözücüye yönlendiriyor. İkametgahımı gönderebileceğim form a yönlendirmiyor. Zaten tüm pin isteklerinde bulunmuştum. Pin de gelmedi. Gelse de şuan pin girebileceğim bir yer de yok.
Özetle;
4 kez pin istedim gelmedi ve neredeyse 60 gün geçti ikametgah gönderebileceğim bir form da açılmıyor.

Bu durumu artık çözmem lazım. Başka bir yol bilen varsa lütfen yazsın.

Not: Google para ödemeye gelince senin ev adresini doğrulamam lazım diyor. Peki 200TL ye kadar reklamları gösterirken ve google para kazanırken adresimi doğrulamasına gerek yok mu ? Saçma değil mi ? Bir ticaret yapıyorsak ilk başta herşeyi doğrulayıp reklam gösterme hakkı vermeli ve para ödemeli diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Moderatör
SEO Uzmanı
Destek Ekibi
Katılım
10 Nis 2018
Mesajlar
1,857
Tepkime puanı
1,087
Puanları
113
Konum
İstanbul
Web sitesi
adsenseturkiye.com.tr
Şuan belge gönderme formu açılmıyor bu konuda 21 Ağustosta yazdığım durumda beklemedeyim...
Pin isteme ve girme alanı yok ! Sadece "Troubleshooter" açılıyor.


Merhaba,
3 kere adres doğrulama pin i istedim ama posta adresime gelmedi. Admob ana sayfada form olarak bilgilerimi gönderebileceğim bir link açıldı. Bilgileri doldurup gönder dediğimde "Formunuz gönderilirken sorunlar oluştu. Lütfen tekrar deneyin" hatasını almaktayım. Yardımcı olabilir misiniz ? Bu form haricinde adres doğrulama yapabileceğim başka bir yöntem var mı ?

Aşağıda denemelerimi yazıyor olacağım;
* Vpn ile başka ülkeden bu formu gönderme.
* Sadece bir evrak gönderme.
* Chrome, opera, explorer gibi farklı browserlardan formu gönderme.

iyi günler dilerim.
Merhaba,

PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır.

Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. Adsense/AdMob panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Halen sorununuz devam ediyorsa;

Adsense panelinizin sol tarafındaki sekmelerin en altındaki 'Geri Bildirim Gönder' seçeneğini kullanarak, durumunuzu iletebilme şansınız var.

İyi dileklerimle,
 
Tüm sayfalar yüklendi.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst