adsense pin gelmiyor


esbabaes

Üye
Üye
10 Tem 2020
18
1
3
merhaba benim bir sorunum var.
sorunum aslinda su sekilde benim bir hesabim vardi, onun icin konu actim ama sanirim yardimci olunacak bir sey degil.
bende bu sitede aldigim bir bilgi ile kardesimin adina yeni bir hesap actim ama bu sefer pin gelmiyor, istekte bulundum ama 4 hafta oldu bir sonuc yok.
bunu cozmemin bir yolu var mi ? yardimci olursaniz sevinirim
 

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Moderatör
10 Nis 2018
2,350
1,424
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
merhaba benim bir sorunum var.
sorunum aslinda su sekilde benim bir hesabim vardi, onun icin konu actim ama sanirim yardimci olunacak bir sey degil.
bende bu sitede aldigim bir bilgi ile kardesimin adina yeni bir hesap actim ama bu sefer pin gelmiyor, istekte bulundum ama 4 hafta oldu bir sonuc yok.
bunu cozmemin bir yolu var mi ? yardimci olursaniz sevinirim
Merhaba,

'PİN'i YENİDEN GÖNDER' seçeneği aktif oldukça talep etmeniz gerekiyor. Tüm sürecin sistemsel olarak tamamlanması için bu durum gerekiyor. PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır. Yeni PIN isteme süreci tamamlanmadan tekrar PIN isteme butonu aktif olmayacaktır.

Daha evvel 3. PIN son PIN mektubu idi ve son PIN mektubunuzu talep etmeniz üzerinden 4 hafta süre geçtikten sonra manuel doğrulama yapabiliyordunuz.

Şimdi bu durum değişti. Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. PIN sürecinde sonuncu PIN mektubu 4. PIN mektubu olup, 4. PIN mektubu talebiniz üzerinden 4 hafta geçtikten sonra kendiniz Adsense panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

Merak etmeyin, süreç tamamlandığında PIN doğrulamanız bir şekilde yapılacaktır.

Sabırla PIN sürecinin (sonuncu PIN) sistemsel olarak tamamlanmasını beklemenizi rica ediyorum. Sistemsel olarak bu süreç tamamlanmadan, manuel doğrulama şansınız bulunmamaktadır.

PIN mektupları takipsiz bir şekilde PTT kanalı ile gönderildiğinden, ulaşması oldukça güç bir hal almakta olup;

- Posta kutunuzu sık sık kontrol etmenizi,
- Konu komşunuza haber vermenizi,
- Hatta çocukları bilgilendirmenizi,
- Tanıyorsanız postacınızla iletişim kurmanızı öneriyorum.

PIN mektubunuzun kaybolma ihtimalini göz önünde bulundurursak; bu talimatları izleyerek en fazla 4 defa PIN isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni bir PIN isteyebilmeniz için son PIN’inizin gönderilmesinden sonra 4 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın. Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun. 4 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde hiç PIN almadıysanız, lütfen hesabınızda oturum açın. Ana sayfanızda, adresinizi doğrulamak amacıyla bize resmi belge gönderme işlemini nasıl yapacağınızı açıklayan talimatların yer aldığı bir uyarı göreceksiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Herhangi bir gelir kaybınız olmayacaktır.

Adsense panelinizin sol tarafındaki sekmelerin en altındaki 'Geri Bildirim Gönder' seçeneğini kullanarak, durumunuzu iletebilme şansınız var.

COVID-19 nedeniyle PIN kodunuz gecikebilir. Bu durumun neden olabileceği aksaklıklar için özür diler ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

İyi dileklerimle
 
  • Beğen
Tepkiler: esbabaes

esbabaes

Üye
Üye
10 Tem 2020
18
1
3
Merhaba,

'PİN'i YENİDEN GÖNDER' seçeneği aktif oldukça talep etmeniz gerekiyor. Tüm sürecin sistemsel olarak tamamlanması için bu durum gerekiyor. PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır. Yeni PIN isteme süreci tamamlanmadan tekrar PIN isteme butonu aktif olmayacaktır.

Daha evvel 3. PIN son PIN mektubu idi ve son PIN mektubunuzu talep etmeniz üzerinden 4 hafta süre geçtikten sonra manuel doğrulama yapabiliyordunuz.

Şimdi bu durum değişti. Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. PIN sürecinde sonuncu PIN mektubu 4. PIN mektubu olup, 4. PIN mektubu talebiniz üzerinden 4 hafta geçtikten sonra kendiniz Adsense panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

Merak etmeyin, süreç tamamlandığında PIN doğrulamanız bir şekilde yapılacaktır.

Sabırla PIN sürecinin (sonuncu PIN) sistemsel olarak tamamlanmasını beklemenizi rica ediyorum. Sistemsel olarak bu süreç tamamlanmadan, manuel doğrulama şansınız bulunmamaktadır.

PIN mektupları takipsiz bir şekilde PTT kanalı ile gönderildiğinden, ulaşması oldukça güç bir hal almakta olup;

- Posta kutunuzu sık sık kontrol etmenizi,
- Konu komşunuza haber vermenizi,
- Hatta çocukları bilgilendirmenizi,
- Tanıyorsanız postacınızla iletişim kurmanızı öneriyorum.

PIN mektubunuzun kaybolma ihtimalini göz önünde bulundurursak; bu talimatları izleyerek en fazla 4 defa PIN isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni bir PIN isteyebilmeniz için son PIN’inizin gönderilmesinden sonra 4 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın. Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun. 4 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde hiç PIN almadıysanız, lütfen hesabınızda oturum açın. Ana sayfanızda, adresinizi doğrulamak amacıyla bize resmi belge gönderme işlemini nasıl yapacağınızı açıklayan talimatların yer aldığı bir uyarı göreceksiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Herhangi bir gelir kaybınız olmayacaktır.

Adsense panelinizin sol tarafındaki sekmelerin en altındaki 'Geri Bildirim Gönder' seçeneğini kullanarak, durumunuzu iletebilme şansınız var.

COVID-19 nedeniyle PIN kodunuz gecikebilir. Bu durumun neden olabileceği aksaklıklar için özür diler ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

İyi dileklerimle
ilgilendiginiz icin tesekkur ederim. sanirim bu surec bu sekilde bir kac ay surecek mecbur bekleyecegiz. yeniden tesekkur ederim