Merhabalar Değerli Forum Üyeleri,
Bugün ki konumuz SEO Kelime Analiz Araçları
Size En iyi olan 2 araçtan bahsedeceğim bunların ikisi de Google araçları olduğundan dolayı güvenilirler. Bu araçlar Google Trends ve Google Ads Keyword Planner.
Bunu da yapabilirsiniz - Google Trendler'deki ücretsiz veri gezgini, Google'da belirli bir konuyu veya belirli bir arama terimi kümesini aramanıza olanak tanır. Aracı kullanın ve zaman içinde bir konu veya arama terimine yönelik aranan ilgiyi, en çok nerede arandığını veya insanların bununla bağlantılı olarak başka neleri aradığını görebilirsiniz.
Trend verilerini filtrelemenin iki yolu vardır: gerçek zamanlı ve gerçek zamanlı olmayan . Gerçek zamanlı, son yedi gündeki rastgele aramaların bir örneğidir, gerçek olmayan zaman ise tam Google veri kümesinin 2004'ten 36 saat öncesine kadar herhangi bir yere geri gidebilen rastgele bir başka örneğidir. Grafikler size birini veya diğerini gösterecektir, ancak ikisini birden göstermeyecektir, çünkü bunlar iki ayrı rastgele örneklemdir. Trilyonlarca Google aramasının bir örneğini alıyoruz çünkü aksi takdirde hızlı bir şekilde işlenemeyecek kadar büyük olurdu. Verilerimizi örnekleyerek, gerçek dünyada meydana gelen bir olaydan birkaç dakika sonra işlenebilecek analizleri bulurken, tüm Google aramalarının bir veri kümesi temsilcisine bakabiliriz.
Bu ücretsiz aracı, işletmenizle ilgili yeni anahtar kelimeler keşfetmek ve aldıkları aramaların tahminlerini ve bunları hedeflemenin maliyetini görmek için kullanabilirsiniz.
Anahtar Kelime Planlayıcı, kapsamlı anahtar kelime araştırmasına odaklanan Arama kampanyaları oluşturmanın başka bir yolunu da sağlar.
Bu makale, başarılı bir kampanyanın temelini oluşturmak için Anahtar Kelime Planlayıcı'yı nasıl kullanacağınızı gösterir.
Bu iki aracı kullanarak doğru anahtar kelimeler seçebilir ve SEO sıralamasında yükselebilirsiniz.
Bugün ki konumuz SEO Kelime Analiz Araçları
Size En iyi olan 2 araçtan bahsedeceğim bunların ikisi de Google araçları olduğundan dolayı güvenilirler. Bu araçlar Google Trends ve Google Ads Keyword Planner.
Google Trends Nedir?
Trendler verileri, Google arama verilerimizin tarafsız bir örneğidir. Anonimleştirilir (hiç kimse kişisel olarak tanımlanmaz), kategorilere ayrılır (bir arama sorgusu için konuyu belirler) ve toplanır (birlikte gruplandırılır). Bu, dünyanın her yerinden şehir düzeyinde coğrafyaya kadar aramalarda belirli bir konuya olan ilgiyi ölçmemizi sağlar.Bunu da yapabilirsiniz - Google Trendler'deki ücretsiz veri gezgini, Google'da belirli bir konuyu veya belirli bir arama terimi kümesini aramanıza olanak tanır. Aracı kullanın ve zaman içinde bir konu veya arama terimine yönelik aranan ilgiyi, en çok nerede arandığını veya insanların bununla bağlantılı olarak başka neleri aradığını görebilirsiniz.
Trend verilerini filtrelemenin iki yolu vardır: gerçek zamanlı ve gerçek zamanlı olmayan . Gerçek zamanlı, son yedi gündeki rastgele aramaların bir örneğidir, gerçek olmayan zaman ise tam Google veri kümesinin 2004'ten 36 saat öncesine kadar herhangi bir yere geri gidebilen rastgele bir başka örneğidir. Grafikler size birini veya diğerini gösterecektir, ancak ikisini birden göstermeyecektir, çünkü bunlar iki ayrı rastgele örneklemdir. Trilyonlarca Google aramasının bir örneğini alıyoruz çünkü aksi takdirde hızlı bir şekilde işlenemeyecek kadar büyük olurdu. Verilerimizi örnekleyerek, gerçek dünyada meydana gelen bir olaydan birkaç dakika sonra işlenebilecek analizleri bulurken, tüm Google aramalarının bir veri kümesi temsilcisine bakabiliriz.
Google Ads Keyword Planner Nedir?
Anahtar Kelime Planlayıcı , Arama kampanyalarınız için anahtar kelimeleri araştırmanıza yardımcı olur .Bu ücretsiz aracı, işletmenizle ilgili yeni anahtar kelimeler keşfetmek ve aldıkları aramaların tahminlerini ve bunları hedeflemenin maliyetini görmek için kullanabilirsiniz.
Anahtar Kelime Planlayıcı, kapsamlı anahtar kelime araştırmasına odaklanan Arama kampanyaları oluşturmanın başka bir yolunu da sağlar.
Bu makale, başarılı bir kampanyanın temelini oluşturmak için Anahtar Kelime Planlayıcı'yı nasıl kullanacağınızı gösterir.
Faydaları
- Yeni anahtar kelimeler keşfedin: Ürünleriniz, hizmetleriniz veya web sitenizle ilgili anahtar kelime önerileri alın.
- Aylık aramaları görün : Bir anahtar kelimenin her ay aldığı arama sayısına ilişkin tahminleri görün.
- Maliyeti belirleyin: Reklamınızın bir anahtar kelime için yapılan aramalarda gösterilmesinin ortalama maliyetini görün.
- Anahtar kelimeleri düzenleyin : Anahtar kelimelerinizin markanızla ilgili farklı kategorilere nasıl uyduğunu görün.
- Yeni kampanyalar oluşturun: Kapsamlı anahtar kelime araştırmasına odaklanan yeni kampanyalar oluşturmak için anahtar kelime planınızı kullanın.
Bu iki aracı kullanarak doğru anahtar kelimeler seçebilir ve SEO sıralamasında yükselebilirsiniz.