• AdSense'yi daha iyi kullanabilmek için AdSense Rehberi'ne buradan ulaşabilirsiniz.

Yardım

Dalette

Üye
Üye
Katılım
12 Haz 2019
Mesajlar
5
bugün saat gece 3 pk kapandı ama hala reklam göteriyor ve 11 günlük kazancım ne olacak alabilecekmiyim lütfen biri yardım etsin şimdiden tşk ederim ve benimle aynı katagoride kanallar var neden o kişilerin pk kapanmıyorda benim kapanıyor anlam vermiyorum..
 

hazarbozkurt

Üye
Üye
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
63
bugün saat gece 3 pk kapandı ama hala reklam göteriyor ve 11 günlük kazancım ne olacak alabilecekmiyim lütfen biri yardım etsin şimdiden tşk ederim ve benimle aynı katagoride kanallar var neden o kişilerin pk kapanmıyorda benim kapanıyor anlam vermiyorum..
Neden kapandı?
Kategoriniz nedir?
Bahsettiğiniz şey YouTube kanalı mıydı?
 
B

Batuhan Aksoy

Misafir
bugün saat gece 3 pk kapandı ama hala reklam göteriyor ve 11 günlük kazancım ne olacak alabilecekmiyim lütfen biri yardım etsin şimdiden tşk ederim ve benimle aynı katagoride kanallar var neden o kişilerin pk kapanmıyorda benim kapanıyor anlam vermiyorum..
Içerik legal mi ? Yoksa diğer türlümü ? Hesapta bir ban olayı var mı ? Açıklayın lutfen bilgilendirin bizi.
 

Dalette

Üye
Üye
Katılım
12 Haz 2019
Mesajlar
5
Neden kapandı? : Cinsel temalar içeren veya cinsel tatmin amacıyla üretilmiş içerik
Kategoriniz nedir?: +18
Bahsettiğiniz şey YouTube kanalı mıydı?: evet

ama +18 sahnesı yoktu sadece konuşma vardı zaten öyle durum oysaydı pk açılmazdı ve video +18 diye yaş sınırı getirilirdi..
 

Dalette

Üye
Üye
Katılım
12 Haz 2019
Mesajlar
5
ve sorum şu pk kapanmasına rağmen neden hala çıkıyor bide haziran ayı param kesinleşir mi?
 

hazarbozkurt

Üye
Üye
Katılım
30 May 2019
Mesajlar
63
Neden kapandı? : Cinsel temalar içeren veya cinsel tatmin amacıyla üretilmiş içerik
Kategoriniz nedir?: +18
Bahsettiğiniz şey YouTube kanalı mıydı?: evet

ama +18 sahnesı yoktu sadece konuşma vardı zaten öyle durum oysaydı pk açılmazdı ve video +18 diye yaş sınırı getirilirdi..
Merhaba,
Bildiğim kadarıyla video paylaşmadan önce, videonun +18 olduğunu bir şekilde belirtmeniz gerekiyor.
Yani videoyu upload ederken kısıtlanmış içerik gibi bir şeyi işaretlemeniz gerekiyor.
Diğer türlü YouTube, sizi şüpheli olarak görebilir.
İtiraz etmeyi deneyebilirsiniz ama ne kadar başarılı olursunuz orası muamma.

Ayrıca yine bildiğim kadarıyla özgün içerik üretmeyen kanalların kapatılacağını duymuştum lakin ne kadar doğru bilmiyorum.
 

Dalette

Üye
Üye
Katılım
12 Haz 2019
Mesajlar
5
Merhaba,
Bildiğim kadarıyla video paylaşmadan önce, videonun +18 olduğunu bir şekilde belirtmeniz gerekiyor.
Yani videoyu upload ederken kısıtlanmış içerik gibi bir şeyi işaretlemeniz gerekiyor.
Diğer türlü YouTube, sizi şüpheli olarak görebilir.
İtiraz etmeyi deneyebilirsiniz ama ne kadar başarılı olursunuz orası muamma.

Ayrıca yine bildiğim kadarıyla özgün içerik üretmeyen kanalların kapatılacağını duymuştum lakin ne kadar doğru bilmiyorum.
nasıl itiraz edecem adres falan var mı?
 


Üst
kadın forumu hayvan forumu