Hesabım Hala Kapanmıyor

Benim Kitabım - İstediğin yaşam şekli için

27 Kas 2020
16
8
3
Dün bu başlık altında Eren Bey'in dediği her şeyi yaptım fakat problemim hala devam etmekte hesabım hala kapanmış değil
 

Ekli dosyalar

  • aynı hata.png
    aynı hata.png
    190.8 KB · Görüntüleme: 12

Eren "Antares" Akkuş

Google Platin Ürün Uzmanı
Banlı Üye
21 Nis 2020
328
205
43
Erzurum
erenakkus.com.tr
Merhabalar,
Hesabınızı kapatmak yerine kimliğinizi doğrulamanız daha doğru olabilir.

PİN'i YENİDEN GÖNDER' seçeneği aktif oldukça talep etmeniz gerekiyor. Tüm sürecin sistemsel olarak tamamlanması için bu durum gerekiyor. PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır. Yeni PIN isteme süreci tamamlanmadan tekrar PIN isteme butonu aktif olmayacaktır.

Daha evvel 3. PIN son PIN mektubu idi ve son PIN mektubunuzu talep etmeniz üzerinden 4 hafta süre geçtikten sonra manuel doğrulama yapabiliyordunuz.

Şimdi bu durum değişti. Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. PIN sürecinde sonuncu PIN mektubu 4. PIN mektubu olup, 4. PIN mektubu talebiniz üzerinden 4 hafta geçtikten sonra kendiniz Adsense panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

Merak etmeyin, süreç tamamlandığında PIN doğrulamanız bir şekilde yapılacaktır.

Sabırla PIN sürecinin (sonuncu PIN) sistemsel olarak tamamlanmasını beklemenizi rica ediyorum. Sistemsel olarak bu süreç tamamlanmadan, manuel doğrulama şansınız bulunmamaktadır.

PIN mektupları takipsiz bir şekilde PTT kanalı ile gönderildiğinden, ulaşması oldukça güç bir hal almakta olup;

- Posta kutunuzu sık sık kontrol etmenizi,
- Konu komşunuza haber vermenizi,
- Hatta çocukları bilgilendirmenizi,
- Tanıyorsanız postacınızla iletişim kurmanızı öneriyorum.

PIN mektubunuzun kaybolma ihtimalini göz önünde bulundurursak; bu talimatları izleyerek en fazla 4 defa PIN isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni bir PIN isteyebilmeniz için son PIN’inizin gönderilmesinden sonra 4 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın. Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun. 4 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde hiç PIN almadıysanız, lütfen hesabınızda oturum açın. Ana sayfanızda, adresinizi doğrulamak amacıyla bize resmi belge gönderme işlemini nasıl yapacağınızı açıklayan talimatların yer aldığı bir uyarı göreceksiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Herhangi bir gelir kaybınız olmayacaktır.

COVID-19 nedeniyle PIN kodunuz gecikebilir.

Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ
27 Kas 2020
16
8
3
Merhabalar,
Hesabınızı kapatmak yerine kimliğinizi doğrulamanız daha doğru olabilir.

PİN'i YENİDEN GÖNDER' seçeneği aktif oldukça talep etmeniz gerekiyor. Tüm sürecin sistemsel olarak tamamlanması için bu durum gerekiyor. PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır. Yeni PIN isteme süreci tamamlanmadan tekrar PIN isteme butonu aktif olmayacaktır.

Daha evvel 3. PIN son PIN mektubu idi ve son PIN mektubunuzu talep etmeniz üzerinden 4 hafta süre geçtikten sonra manuel doğrulama yapabiliyordunuz.

Şimdi bu durum değişti. Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. PIN sürecinde sonuncu PIN mektubu 4. PIN mektubu olup, 4. PIN mektubu talebiniz üzerinden 4 hafta geçtikten sonra kendiniz Adsense panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

Merak etmeyin, süreç tamamlandığında PIN doğrulamanız bir şekilde yapılacaktır.

Sabırla PIN sürecinin (sonuncu PIN) sistemsel olarak tamamlanmasını beklemenizi rica ediyorum. Sistemsel olarak bu süreç tamamlanmadan, manuel doğrulama şansınız bulunmamaktadır.

PIN mektupları takipsiz bir şekilde PTT kanalı ile gönderildiğinden, ulaşması oldukça güç bir hal almakta olup;

- Posta kutunuzu sık sık kontrol etmenizi,
- Konu komşunuza haber vermenizi,
- Hatta çocukları bilgilendirmenizi,
- Tanıyorsanız postacınızla iletişim kurmanızı öneriyorum.

PIN mektubunuzun kaybolma ihtimalini göz önünde bulundurursak; bu talimatları izleyerek en fazla 4 defa PIN isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni bir PIN isteyebilmeniz için son PIN’inizin gönderilmesinden sonra 4 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın. Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun. 4 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde hiç PIN almadıysanız, lütfen hesabınızda oturum açın. Ana sayfanızda, adresinizi doğrulamak amacıyla bize resmi belge gönderme işlemini nasıl yapacağınızı açıklayan talimatların yer aldığı bir uyarı göreceksiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Herhangi bir gelir kaybınız olmayacaktır.

COVID-19 nedeniyle PIN kodunuz gecikebilir.

Saygılarımla
kimlik doğrulama yeri gelmiyor kimlik doğrulayamadığım için hesabımı silmek istemiştim . Kimlik doğrulayamadığım için pin isteyemiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Geliştirici
Moderatör
SEO Uzmanı
Webmaster
Yazar ve Eleştirmen
10 Nis 2018
2,395
1,457
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
kimlik doğrulama yeri gelmiyor kimlik doğrulayamadığım için hesabımı silmek istemiştim . Kimlik doğrulayamadığım için pin isteyemiyorum

Merhaba,

AdSense panelinizin sol tarafında bulunan sekmelerin en altında bulunan 'Geri Bildirim' seçeneğini kullanarak durumu iletebilir misiniz? Hesabınızı kimlik yada PIN doğrulaması yapmadığınız sürece iptal edemezsiniz.

Kimlik doğrulanmama sebepleri:
- Şüpheli durumda olan hesaplar,
- 18 yaşını doldurmamış kullanıcıların oluşturduğu hesaplar,
- Varsa kullanılan diğer Google ürünlerindeki bilgilerle, AdSense tarafındaki bilgilerin uyuşmaması,
- PIN doğrulaması yapmadan önce çok sık kez kere adres değişikliği yapan kullanıcılar,
- AdSense e ilk başvuruda farklı isimler kullanıp, daha sonra değişikliğe giden kullanıcılar,
- Birden fazla hesap oluşturmuş kullanıcıların;

kimlik doğrulama yada PIN doğrulama işlemleri Robot tarafından askıya alınmakta ve yapılmamaktadır.

Bu durumun 'Geri bildirim' olarak gönderilmesi ve manuel olarak incelenmesi gerekmektedir.

Bu uzun soluklu süreci beklememenizi öneriyorum. Bir yakınınız adına yeni bir adsense hesabı oluşturup işlemlerinize devam etmeniz daha hızlı olur. Ancak Sorumluluk yakınınıza ait olur. Yeni başvuru gönderecekseniz,

- Adsense için hiç kullanılmamış bir telefonla doğrulama yapılması,
- Farklı bir tarayıcı yada bilgisayardan başvuru gönderilmesi daha doğru olur, aksi taktirde çakışan hesap uyarısı alırsınız.

Kolaylıklar dilerim.
 
27 Kas 2020
16
8
3
Merhaba,

AdSense panelinizin sol tarafında bulunan sekmelerin en altında bulunan 'Geri Bildirim' seçeneğini kullanarak durumu iletebilir misiniz? Hesabınızı kimlik yada PIN doğrulaması yapmadığınız sürece iptal edemezsiniz.

Kimlik doğrulanmama sebepleri:
- Şüpheli durumda olan hesaplar,
- 18 yaşını doldurmamış kullanıcıların oluşturduğu hesaplar,
- Varsa kullanılan diğer Google ürünlerindeki bilgilerle, AdSense tarafındaki bilgilerin uyuşmaması,
- PIN doğrulaması yapmadan önce çok sık kez kere adres değişikliği yapan kullanıcılar,
- AdSense e ilk başvuruda farklı isimler kullanıp, daha sonra değişikliğe giden kullanıcılar,
- Birden fazla hesap oluşturmuş kullanıcıların;

kimlik doğrulama yada PIN doğrulama işlemleri Robot tarafından askıya alınmakta ve yapılmamaktadır.

Bu durumun 'Geri bildirim' olarak gönderilmesi ve manuel olarak incelenmesi gerekmektedir.

Bu uzun soluklu süreci beklememenizi öneriyorum. Bir yakınınız adına yeni bir adsense hesabı oluşturup işlemlerinize devam etmeniz daha hızlı olur. Ancak Sorumluluk yakınınıza ait olur. Yeni başvuru gönderecekseniz,

- Adsense için hiç kullanılmamış bir telefonla doğrulama yapılması,
- Farklı bir tarayıcı yada bilgisayardan başvuru gönderilmesi daha doğru olur, aksi taktirde çakışan hesap uyarısı alırsınız.

Kolaylıklar dilerim.
Yeni bir adsense hesabı oluşturamıyorum . YouTube üzerinde kullandığım için youtube üzerinden tekrardan hesap açma hatası veriyor o yüzden geri bildirim seçeneğini tercih etmek durumunda kalıcam .
 

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Geliştirici
Moderatör
SEO Uzmanı
Webmaster
Yazar ve Eleştirmen
10 Nis 2018
2,395
1,457
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr