Son zamanlarda gerek Google'ın Resmi AdSense Yardım Topluluğunda gerek AdSense Türkiye'nin Destek Forumunda (bu forum) TBM'lerin düşmesi hakkında konular diğer zamanlara oranla daha fazla açıldı. Bu konuda bir açıklama yapmak yayıncıları rahatlatacaktır.
Bildiğiniz gibi Ads üzerinde ağırlıklı olarak şirketler daha fazla reklam veriyor. Bu şirketlerin de yıllık reklam bütçeleri mevcuttur. Bu bütçe son aylarda baya azalır. Reklamların kesintiye uğramaması için yılın son aylarında (özellikle Kasım sonu Aralık'da) reklam ücret planlaması daha dikkatli ve daha titiz yapılır. Bu bazı yayıncılarda TBM düşüklüğüne neden olur. Çünkü reklam bütçesi kısılmıştır. Genelde Ocak Şubat gibi TBM'ler eski haline döner. İşin özü yılın son günlerine doğru TBM düşüklüğü normaldir.
Bildiğiniz gibi Ads üzerinde ağırlıklı olarak şirketler daha fazla reklam veriyor. Bu şirketlerin de yıllık reklam bütçeleri mevcuttur. Bu bütçe son aylarda baya azalır. Reklamların kesintiye uğramaması için yılın son aylarında (özellikle Kasım sonu Aralık'da) reklam ücret planlaması daha dikkatli ve daha titiz yapılır. Bu bazı yayıncılarda TBM düşüklüğüne neden olur. Çünkü reklam bütçesi kısılmıştır. Genelde Ocak Şubat gibi TBM'ler eski haline döner. İşin özü yılın son günlerine doğru TBM düşüklüğü normaldir.