Merhaba
@halil beytar ,
Yaşadığınız bu durum Haziran 2019 dan bu yana bir çok kullanıcının karşılaştığı durumdur. Yeni güncelleme ile düşünen ve akıllı yazılımla donatılmış sistemler devrede olduğundan, birden çok hesap oluşturmuş kullanıcıların tamamı bu durumdan muzdariptir ve ilgili birimden aldığım yanıt:
'Şartlar ve Koşullar' da tüm kullanıcılara net bir şekilde bu durumu ilettik ve tek bir hesap oluşturacaklarını beyan ederek kabul ettiler. Oysaki şimdi tespitlerimizde birden çok hesaba sahip kullanıcılar gördük. Adsense program politikalarında da bunu net bir şekilde dile getirdik. Maalesef bu tür sorunlarla karşılaşan kullanıcılara yardımcı olamıyoruz, derler. Çok üzgünüm.
Yapmanız gereken, önceki hesaplarınıza ulaşmanız (mümkünse tabi) ve her birini tek tek iptal etmeniz olacaktır. Bu durum mümkün değilse, bir yakınınız adına yeni bir hesap oluşturarak devam edebilirsiniz. Ancak, tüm sorumluluk yakınınıza ait olur.
İyi dileklerimle,