Geçersiz etkinliği nasıl önleyebilirsiniz?

Benim Kitabım - İstediğin yaşam şekli için

Cihat Özgen

Yönetici
Geliştirici
Emekli - Yaşlı
Webmaster
10 Nis 2018
580
567
280
Rusya
www.cihatozgen.net.tr
Trafik kalitesi ekibimiz, geçersiz tıklamaları filtrelemek için hem otomatik hem de manuel yöntemler kullanır. Buna ek olarak, geçersiz etkinlik olasılığını azaltmak için ayrıca yayıncıların politikalarımızı izlemesi gerekir.
Genel kural, her zaman kullanıcıları ön planda tutmaktır. Reklamlarınızın doğal olmayan bir şekilde dikkat çekmediğinden, kullanıcıları yanlış yönlendirmediğinden, tıklamaları teşvik etmediğinden veya geçersiz tıklamalara neden olabilecek yerlerde görünmediğinden emin olun. Uygulamanızda çok sayıda geçersiz etkinlik tespit edildiği takdirde hesabınız devre dışı bırakılma riskiyle karşı karşıya kalabilir. Ayrıca, geçersiz tıklamalardan elde edilen gelir bu durumdan etkilenen reklamverenlere geri ödenir. Bu konu hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen "Tahmini ve kesinleşmiş kazançlar"ı inceleyin.
Uygulamalarınızda geçersiz etkinliğin önlenmesine yardımcı olmak için lütfen aşağıdaki makaleleri okuyun:
Reklam uygulamanızın AdSense program politikalarınauymasını ve güvenilmez kaynaklardan gelen trafik için ödeme yapmamanızı sağlamak bir yayıncı olarak sizin sorumluluğunuzdadır.
Aşağıda, uygulamalarınızdaki geçersiz etkinliği önlemenize katkıda bulunacak ek birkaç ipucu bulabilirsiniz:
Sistemlerimiz ve geçersiz etkinliği engelleme işlemlerimiz hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen Reklam Trafiği Kalitesi Kaynak Merkezi'ni ziyaret edin.
  • Bir sakınca görmeseniz bile kendi reklamlarınızı tıklamayın. Yayıncılar, kendi reklamlarını tıklayamaz veya manuel olarak uygulananlar da dahil olmak üzere, gösterim ve/veya tıklama sayısını yapay olarak artıran hiçbir yöntem kullanamaz. Kendi reklamlarınızı tıklayarak test etmenize izin verilmez. Geçersiz tıklama oluşturmamak için lütfen test reklamlarını (Android, iOS 'da kullanılabilir) kullanın.
  • Reklam trafiğiniz ve uygulama kullanıcılarınızı anlayın.Uygulama adı, reklam birimi ve ülke gibi uygulama filtreleri kullanarak trafik raporlarınızı anlamlı segmentlere ayırın. Bu, trafik kaynaklarındaki veya uygulamadaki değişikliklerin reklam trafiğinizi nasıl etkileyebileceğini ölçmenize yardımcı olur. Uygulama ziyaretçileriniz hakkında ayrıntılı bilgi edinmek ve şüpheli kullanıcı davranışlarına karşı tetikte olmak için Google Analytics'i kullanabilirsiniz. Aşağıda, kendinize yöneltmeniz gereken bazı sorular yer almaktadır:
    • Kullanıcılarım nereden geliyor?
    • Uygulamamla nasıl etkileşimde bulunuyorlar?
    • Uygulamamda hangi ekranları görüntülüyorlar?
  • AdMob'da Google Analytics'i nasıl kullanabileceğiniz ve Android için (ayrıca iOS'ta da kullanılabilir) Google Analytics SDK'sını nasıl uygulayacağınız hakkında daha fazla bilgi edinin.
  • Güvenilmez / düşük kaliteli taraflarla iş ortaklığı yapmaktan kaçının. Bazı yayıncılar, uygulamalarına gelen trafiği artırmak amacıyla düşük kaliteli reklam ağları veya uygulama tanıtım siteleriyle iş ortaklığı yaparken geçersiz etkinliklerle ilgili sorunlar yaşamıştır.
 

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Geliştirici
Moderatör
SEO Uzmanı
Webmaster
Yazar ve Eleştirmen
10 Nis 2018
2,395
1,457
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
Değerli paylaşımınız için tüm kullanıcılar adına teşekkür ederim :)