Google Marka Adı İçin Yapılandırılmış Veri İşaretlemesi Nasıl Yapılır?

Benim Kitabım - İstediğin yaşam şekli için

kpmedya

Üye
Üye
5 Ağu 2021
20
10
3
merhaba arkadaşlar şimdi google arama kendi web sitemi aradığımda ilk sırada cıkıyor bu yonden bir problemim yok ama cıkan sonucta web siteme ait kategorileri goremiyorum ik şekilde arama sonucunun fotolarını atıyorum şimdi size '' kpmedya yazınca kategoriler cıkmıyor ama kp medya yani boşluk bırakınca cıkıyor boşluk bırakmadan cıkarma yolu varmı ''

her iki arama sonucun görselleri kp medya.png kpmedya.png
 

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Geliştirici
Moderatör
SEO Uzmanı
Webmaster
Yazar ve Eleştirmen
10 Nis 2018
2,395
1,457
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
merhaba arkadaşlar şimdi google arama kendi web sitemi aradığımda ilk sırada cıkıyor bu yonden bir problemim yok ama cıkan sonucta web siteme ait kategorileri goremiyorum ik şekilde arama sonucunun fotolarını atıyorum şimdi size '' kpmedya yazınca kategoriler cıkmıyor ama kp medya yani boşluk bırakınca cıkıyor boşluk bırakmadan cıkarma yolu varmı ''

her iki arama sonucun görselleri Ekli dosyayı görüntüle 2174 Ekli dosyayı görüntüle 2175
Bahsettiğiniz konu ile ilgili @Bayram ŞENAKAR , @Atacbala ve bilgisi olan diğer uzman arkadaşlarımız size yardımcı olabilir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bayram ŞENAKAR

Bayram ŞENAKAR

Dijital Pazarlama Uzmanı
Üye
23 Ocak 2019
366
375
63
24
Malatya
bayramsenakar.com.tr
Merhabalar,

Öncelikle @Yusuf ERGİŞİ'ye çok teşekkür ederim.
Bahsettiğiniz bölüm arama motorlarında yapılandırılmış veri (schema.org) olarak geçer. Marka adınızda bu tür sonuçların çıkabilmesi için öncelikle Google'ın markanızı tanıması gerekir. Google'a markanızın "kpmedya" olduğunu Schema yoluyla iletirseniz ve Brand Index alırsanız bu yapısal veri işaretlemesini marka aramanızda da alabilirsiniz.
Öncelikle isterseniz Brand Index konusundan bahsedeyim. Brand Index ana sayfa için markanın adını ve sektörünü belirtilerek Google'a markayı tanıtmanın ilk yoludur. Yapı şu şekilde olmalıdır: "Dijital Pazarlama Uzmanı - Bayram ŞENAKAR" Google bu şekilde gelen başlık bilgisini otomatik olarak şu şekilde değiştirecektir: "Bayram ŞENAKAR: Dijital Pazarlama Uzmanı" Bu da Google'ın aslında Bayram ŞENAKAR'ın bir marka olduğunu ve bu kişinin bir dijital pazarlama uzmanı olduğunu anladığını gösterir.

Schema konusunda da çok farklı veri işaretlemesi bulunmaktadır. Bunu Google'da detaylıca araştırıp Google'ın sizi daha iyi tanımasını sağlayabilirsiniz. Ancak bana soracak olursanız Schema işleme konusunda en yetkin SEO eklentisi WordPress için RankMath'tır.

Saygılarımla.
 
  • Sevdim
Tepkiler: Yusuf ERGİŞİ