Merhabalar,
Öncelikle
@Yusuf ERGİŞİ'ye çok teşekkür ederim.
Bahsettiğiniz bölüm arama motorlarında yapılandırılmış veri (schema.org) olarak geçer. Marka adınızda bu tür sonuçların çıkabilmesi için öncelikle Google'ın markanızı tanıması gerekir. Google'a markanızın "kpmedya" olduğunu Schema yoluyla iletirseniz ve Brand Index alırsanız bu yapısal veri işaretlemesini marka aramanızda da alabilirsiniz.
Öncelikle isterseniz Brand Index konusundan bahsedeyim. Brand Index ana sayfa için markanın adını ve sektörünü belirtilerek Google'a markayı tanıtmanın ilk yoludur. Yapı şu şekilde olmalıdır: "
Dijital Pazarlama Uzmanı - Bayram ŞENAKAR" Google bu şekilde gelen başlık bilgisini otomatik olarak şu şekilde değiştirecektir: "
Bayram ŞENAKAR: Dijital Pazarlama Uzmanı" Bu da Google'ın aslında Bayram ŞENAKAR'ın bir marka olduğunu ve bu kişinin bir dijital pazarlama uzmanı olduğunu anladığını gösterir.
Schema konusunda da çok farklı veri işaretlemesi bulunmaktadır. Bunu Google'da detaylıca araştırıp Google'ın sizi daha iyi tanımasını sağlayabilirsiniz. Ancak bana soracak olursanız Schema işleme konusunda en yetkin SEO eklentisi WordPress için RankMath'tır.
Saygılarımla.