Merhaba
@besir ,
@Sezgin Güler arkadaşıma değerli katkıları için teşekkür ederek eklemek istiyorum:
Feed içi reklamlarda yalnızca yüksek kaliteli reklam öğeleri (örneğin Google Ads'deki
duyarlı reklamlar) kullanılır. Başka bir deyişle feed içi reklamlar, ziyaretçileriniz için görsel açıdan daha cazip olmakla birlikte bazı yayıncılar için kısa vadede daha düşük bir BGBM'ye sahip olabilir. BGBM'yi artırmak için görüntülü reklamların, Feed içi reklam birimlerinizde de gösterilmesini tercih edebilirsiniz. Google, kullanılabilir alana en uygun görüntülü reklamları seçer. Her iki reklam türünü birden göstermek gelirinizi artırmaya yardımcı olabilir.
Feed içi reklam ayarları bölümünde, bu seçenek hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Feed içi reklam, feed'e yerleştirilerek sitenizden para kazanmanıza ve ziyaretçilerinize daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmanıza yardımcı olabilecek bir reklam biçimidir. Feed, editoryal feed (ör. makale veya haber listesi) veya liste (ör. ürün veya hizmet listesi) biçiminde olabilir. Feed içi reklamlar, içeriğinizin görünümüne ve tarzına uyacak şekilde özelleştirebileceğiniz yerel reklamlardır. Feed'lerle ilgili daha fazla bilgi edinmek için
Feed Nedir? başlıklı makaleyi inceleyebilirsiniz.
Feed içi reklamlar, genellikle feed içeriğinin ortasına ya da feed'in başladığı veya bittiği yere yerleştirilir. Ziyaretçiler içeriğinizde ilerledikçe Feed içi reklamlarla karşılaşır. Feed içi reklamlar, içeriğinizle kusursuz bir uyum içinde olduğundan ziyaretçileri rahatsız etmez ve doğal gezinme akışlarını bozmaz.
Feed içi reklamlar, şu yönleriyle standart reklamlardan ayrılır:
- Kullanıcıların sitedeki gezinme davranışıyla uyumludur.
- Büyük ölçüde özelleştirilebilir.
- Yüksek kaliteli reklamverenlere ait reklam öğeleri kullanılır.
Feed içi reklam birimlerini oluşturmak için bu makaleyi inceleyebilirsiniz.
İyi dileklerimle,