Yanlış Girilen Pin

Benim Kitabım - İstediğin yaşam şekli için

batukay

Üye
Üye
12 Tem 2019
54
32
18
Reklam gösterimim durduruldu. Destek ekibiyle iletişime geçin diyor. Ama destek ekibi yok. Ne yapmam lazım ?
 

Eren "Antares" Akkuş

Google Platin Ürün Uzmanı
Banlı Üye
21 Nis 2020
328
205
43
Erzurum
erenakkus.com.tr
Merhaba,

PIN ile ilgili yeni güncelleme hakkında bilgi vermek istiyorum. Daha evvel 3. PIN son PIN mektubu idi ve son PIN mektubunuzu talep etmeniz üzerinden 4 hafta süre geçtikten sonra manuel doğrulama yapabiliyordunuz.

Şimdi bu durum değişti. PIN sürecinde sonuncu PIN mektubu 4. PIN mektubu olup, 4. PIN mektubu talebiniz üzerinden 4 hafta geçtikten sonra manuel doğrulama yapabileceksiniz. Her ne kadar birçok kez kere PIN mektubu talep etmiş olsanız da, sistemde bu durum farklı görünür.

Merak etmeyin, süreç tamamlandığında PIN doğrulamanız bir şekilde yapılacaktır.
Sabırla PIN sürecinin (sonuncu olan 4. PIN) sistemsel olarak tamamlanmasını beklemenizi rica ediyorum. Sistemsel olarak bu süreç tamamlanmadan, manuel doğrulama şansınız bulunmamaktadır.
PIN mektupları takipsiz bir şekilde PTT kanalı ile gönderildiğinden, ulaşması oldukça güç bir hal almakta olup;

- Pin sorun gidericisini öncelikli olarak kullanmanızı,
- Posta kutunuzu sık sık kontrol etmenizi,
- Konu komşunuza haber vermenizi,
- Hatta çocukları bilgilendirmenizi (kağıttan uçak yapmasınlar),
- Tanıyorsanız postacınızla iletişim kurmanızı öneriyorum.

PIN'iniz kaybolduysa, bu talimatları izleyerek en fazla 4 defa PIN isteğinde bulunabilirsiniz. Yeni bir PIN isteyebilmeniz için son PIN’inizin gönderilmesinden sonra 4 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın. Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun. 4 PIN isteme hakkınızı da kullandığınız halde hiç PIN almadıysanız, lütfen hesabınızda oturum açın. Ana sayfanızda, adresinizi doğrulamak amacıyla bize resmi belge gönderme işlemini nasıl yapacağınızı açıklayan talimatların yer aldığı bir uyarı göreceksiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Herhangi bir gelir kaybınız olmayacaktır.

Saygılarımla