Merhaba,
Geçersiz tıklama etkinliği, bir reklamverenin maliyetlerini veya bir yayıncının kazançlarını yapay bir şekilde yükseltebilecek her türlü tıklama veya gösterimden oluşur. Geçersiz etkinlik, bilerek oluşturulan sahte trafik ve yanı sıra yanlışlıkla yapılan tıklamalardır.
Bu tür etkinlikler şunları içerir ancak bunlarla sınırlı değildir:
Üçüncü bir tarafın, sizin bilginiz veya izniniz olmadan reklamlarınızla ilgili geçersiz etkinlik oluşturabileceğini biliyoruz. Ancak, nihayetinde, reklamlarıyla ilgili etkinliklerin geçerli olmasını sağlamak yayıncının sorumluluğundadır.. Bu nedenle, geçersiz etkinlikleri önlemeyle ilgili ipuçlarımızı incelemenizi öneririz.
Saygılarımla,
Doğukan
AdSense Türkiye Forumu Destek Ekibi
Geçersiz tıklama etkinliği, bir reklamverenin maliyetlerini veya bir yayıncının kazançlarını yapay bir şekilde yükseltebilecek her türlü tıklama veya gösterimden oluşur. Geçersiz etkinlik, bilerek oluşturulan sahte trafik ve yanı sıra yanlışlıkla yapılan tıklamalardır.
Bu tür etkinlikler şunları içerir ancak bunlarla sınırlı değildir:
- Kendi sitelerini tıklayan yayıncılar tarafından oluşturulan tıklamalar ve gösterimler
- Bir veya daha fazla kullanıcı tarafından oluşturulan yinelenen reklam tıklamaları ve gösterimleri
- Yayıncıların kendi reklamlarının tıklanmasını teşvik etmesi (örnekler arasında kullanıcıları reklamları tıklamaya teşvik eden dil kullanımı, çok sayıda yanlışlıkla tıklamaya neden olabilen reklam uygulamaları vb. olabilir)
- Otomatik tıklama araçları ya da trafik kaynakları, robotlar veya diğer aldatıcı yazılımlar.
Üçüncü bir tarafın, sizin bilginiz veya izniniz olmadan reklamlarınızla ilgili geçersiz etkinlik oluşturabileceğini biliyoruz. Ancak, nihayetinde, reklamlarıyla ilgili etkinliklerin geçerli olmasını sağlamak yayıncının sorumluluğundadır.. Bu nedenle, geçersiz etkinlikleri önlemeyle ilgili ipuçlarımızı incelemenizi öneririz.
Saygılarımla,
Doğukan
AdSense Türkiye Forumu Destek Ekibi