Admob Posta PIN sorunları ( adres doğrulama )

Benim Kitabım - İstediğin yaşam şekli için

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Tekrardan Merhaba,
21 Ağustostan tarihinden beri Admob ana ekranda "destek ekibiyle iletişime geçin" butonu var. Tıkladığımda sorular soran sorun çözücüye yönlendiriyor. İkametgahımı gönderebileceğim form a yönlendirmiyor. Zaten tüm pin isteklerinde bulunmuştum. Pin de gelmedi. Gelse de şuan pin girebileceğim bir yer de yok.
Özetle;
4 kez pin istedim gelmedi ve neredeyse 60 gün geçti ikametgah gönderebileceğim bir form da açılmıyor.

Bu durumu artık çözmem lazım. Başka bir yol bilen varsa lütfen yazsın.

Not: Google para ödemeye gelince senin ev adresini doğrulamam lazım diyor. Peki 200TL ye kadar reklamları gösterirken ve google para kazanırken adresimi doğrulamasına gerek yok mu ? Saçma değil mi ? Bir ticaret yapıyorsak ilk başta herşeyi doğrulayıp reklam gösterme hakkı vermeli ve para ödemeli diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Yusuf ERGİŞİ

Google Diamond Product Expert
Yönetici
Geliştirici
Moderatör
SEO Uzmanı
Webmaster
Yazar ve Eleştirmen
10 Nis 2018
2,395
1,457
113
Ankara
adsenseturkiye.com.tr
Şuan belge gönderme formu açılmıyor bu konuda 21 Ağustosta yazdığım durumda beklemedeyim...
Pin isteme ve girme alanı yok ! Sadece "Troubleshooter" açılıyor.


Merhaba,
3 kere adres doğrulama pin i istedim ama posta adresime gelmedi. Admob ana sayfada form olarak bilgilerimi gönderebileceğim bir link açıldı. Bilgileri doldurup gönder dediğimde "Formunuz gönderilirken sorunlar oluştu. Lütfen tekrar deneyin" hatasını almaktayım. Yardımcı olabilir misiniz ? Bu form haricinde adres doğrulama yapabileceğim başka bir yöntem var mı ?

Aşağıda denemelerimi yazıyor olacağım;
* Vpn ile başka ülkeden bu formu gönderme.
* Sadece bir evrak gönderme.
* Chrome, opera, explorer gibi farklı browserlardan formu gönderme.

iyi günler dilerim.

Merhaba,

PIN ile ilgili işlemleri artık tamamen robot takip ettiğinden müdehale şansımız maalesef bulunmamaktadır.

Süreci artık doğrudan Robot takip etmektedir. Adsense/AdMob panelinizin PIN ile ilgili alanının altında çıkacak olan 'Bize ulaşın' sekmesini kullanarak kendiniz manuel doğrulama yapabileceksiniz. Bu sorun gidericiyi deneyebilirsiniz.

PIN mektubunuzun adresinize ulaşmaması ile ilgili temel sorunlar:

- Adsense e kaydolurken doğru adres bilgileri girilmemesi ve sonradan düzeltme,
- Posta kodunuzun doğru şekilde girilmemesi,
- Postacınızın inisiyatifinde olmanız,
- Yaşınızın henüz 18 i doldurmadığı tespit edilmişse,
- Sürekli adres değişikliği yapmışsanız,
- Alacaklı adınız ve soyadınız tutarsız ise,

gibi temel nedenlerle PIN mektubu ulaşmasında sıkıntılar yaşanmaktadır. Resmi belge (nüfus cüzdanı, edevlet kanalı ile temin ettiğiniz ikamet evrağınız) gönderme aşamasına geldiğinizde PIN mektubunuzu manuel olarak doğrulayabileceksiniz. Halen sorununuz devam ediyorsa;

Adsense panelinizin sol tarafındaki sekmelerin en altındaki 'Geri Bildirim Gönder' seçeneğini kullanarak, durumunuzu iletebilme şansınız var.

İyi dileklerimle,
 

i5ko

Üye
Üye
17 Ağu 2020
8
0
1
İzmir
Merhaba,
5 ayı aşkın süredir uğraştığım adres pin doğrulama sorunu manuel doğrulama formunun açılmasıyla düzeldi.
Özetle nasıl çözdüm ?

1- Tüm pin isteme haklarınızı 3-4 haftada bir isteyiniz. (Pin gelmediği durumda)
2- Posta ile pin gelmezse ptt ye giderek belli aralıklarla sorunuz.
3- Tüm haklarınız bitti ve üzerinden 4 hafta geçtiyse manuel doğrulama formu ana ekrandaki "destek ekibiyle iletişime geçin" butonu ile açılması gerekiyor.
Yukarıda anlattıklarım işin teorik kısmı. Sizin pin sorununuz bu aşamaya gelene kadar çözüldüyse şanslısınız.
Benim başıma gelen tüm pin isteme haklarım bitmişti ve üzerinden 2 ay geçmişti. Normalde çoktan manuel form gönderme açılmalıydı. Sorunun çözümü için hergün düzenli olarak Admob ana ekrandaki "Feedback" bölümüne reklamlarımın dondurulduğunu ve hiçbir pin'in evime ulaşmadığını ve manuel doğrulama formunun açılmadığını ingilizce olarak anlattım.
Bu işlemi yaklaşık 10 gün aralıksız yaptıktan sonra google destek ekibi mail ile sorunun incelendiğini yazan bir mail attı. Bir gün sonra "destek ekibiyle iletişime geçin" butonuna bastığımda manuel doğrulama formu açıldı. e-devletten aldığım ikametgah ve ismimin ve adresimin yazdığı banka hesap ekstresini ekleyerek formu gönderdim. Yaklaşık 2 saat içinde adresim doğrulandı bilgisi geldi.


Yardım etmeye çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

iyi günler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...