Merhaba Ben BARIŞ
Yardım MerkeziToplulukDuyurular
Bizimle iletişime geçmek için, lütfen
Ana sayfadaki Sık karşılaşılan sorunları giderme ve çözümleme bölümünü kullanın. Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?
Topluluğa sorun
Adres (PIN) ve telefon doğrulaması
PIN ile ilgili sorunlar
PIN'inizin neden henüz elinize geçmemiş olabileceğini ve nasıl yeni PIN isteyeceğinizi öğrenin.
Kişisel Kimlik Numaranızı (PIN) henüz almamış olmanızın birkaç nedeni olabilir:
- Hesabınızda PIN bekletme yoktur.
PIN'inizi yalnızca hesap bakiyeniz doğrulama eşiğine ulaştıktan sonra doğrulamanız istenir. AdSense ana sayfanızda bir bekleme bildirimi görmüyorsanız, hesabınız için henüz bekleyen bir PIN yok demektir.
- PIN'iniz henüz gönderilmemiştir.
Hesap bakiyeniz doğrulama eşiğine ulaştıktan sonra PIN oluşturulup size gönderilmesi için bir hafta kadar beklemeniz gerekebilir.
- Son PIN'iniz oluşturulduktan bu yana dört hafta geçmemiştir.
PIN'lerin size postayla ulaşması genellikle en fazla dört hafta sürer ancak bu süre bulunduğunuz yere bağlı olarak uzayabilir.
Dört hafta geçmesine rağmen PIN'iniz size ulaşmadıysa yeni bir PIN talep etmeniz gerekir. Yeni PIN'i ne zaman isteyebileceğinizi öğrenmek için AdSense hesabınızdaki "Hesap bilgileri" sayfasına bakın.
- Ödeme adresiniz geçerli değildir.
Birkaç dakika ayırarak ödeme adresinizi inceleyin ve gerekiyorsa güncelleyin.
- Bu videoda posta PIN'inizi nasıl doğrulayacağınızı gösterecek ve adres doğrulama konusunda en sık sorulan soruları ele alacağız.
PIN sorun gidericisi
Yeni PIN talep etme
PIN kodunuz size ulaşmadıysa veya kaybolduysa yeni bir PIN isteyebilirsiniz. Yeni PIN talep etmeden önce PIN'in size ulaşması için yeterince zaman vermek amacıyla, son PIN gönderiminin üzerinden dört hafta geçmesi gerekir.
Yeni bir PIN istemeden önce lütfen ödeme adresinizin doğru olduğundan emin olun.
Ödeme adresinizi nasıl değiştireceğiniziöğrenin.
Yeni PIN talep etmek için:
- AdSense hesabınızda oturum açın.
- AdSense ana sayfanızda PIN doğrulama kartını bulun ve Doğrula'yı tıklayın. (Kartı görüntülemek için Daha fazla göster'i tıklamanız gerekebilir.)
PIN doğrulama kartını bulamıyorsanız alternatif olarak şu adımları izleyin: Sol gezinme panelinde Hesapseçeneğini tıklayın.
- "Hesap bilgileri" sayfanızda PIN'i yeniden gönder'i tıklayın.
Ödeme adresinize yeni bir PIN gönderilir. İlk gönderilen PIN, elinize daha önce ulaşırsa onu kullanın. Yeni PIN, ilk gönderilen PIN'in aynısı olacaktır.